جملات زیبا جدید

دردم از یار است درمان نیز هم ، دل فدای او شد و جان نیز هم . (حافظ) عشق بها دارد ، من و تو بودیم و یک دریا عشق ، حالا من هستم و یک دنیا اشک ، آری ، عشق بها دارد ! از تمامی بودنی ها تو یکی ازآن من باش ، که به غیر با تو بودن آرزوی ندارم . قلب ما سکونتگاه کسانیست که دوستشان داریم ، حتی در سرزمین های دور .جملات زیبا اندیشه ها ، رویاها ، آرزوها و اشکها از همراهان جدایی ناپذیر عشقند . (شکسپیر) امروز شوق فردا رو داریم و حسرت دیروز را ، اما امروز زیباتر از فردا و دیروز است ، دوستت دارم و دوستم بدار ، شاید فردایی نباشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 18:53 | تیموررضائی شهریور |